Доставка та Оплата


Доставка

  • БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!
  • На сумму замовлення вище 650грн - Даруємо БЕЗКОШТОВНУ доставку!
  • *при виборі оплати при отриманні-коміссію за переказ коштів сплачує отримувач.
  • **на позиції ОПТ-безкоштовна доставка діє на суму замовлення від 10 000грн.


Доставка можлива наступними логістичними компаніями:


    • 1.Нова пошта (згідно тарифів перевізника). З тарифами доставки можна ознайомитись за посилання.
    • Зазвичай доставка займає 1-3 дні.
    • 2.Нова пошта кур'єрська доставка 
    • 3.Укрпошта (згідно тарифів перевізника). Зазвичай доставка займає 3-10 днів.
    • 4. В точку видачі Розетка. Термін доставки орієнтовно 3-5 днів.Вартість доставки 39грн. 


    •  

    • Оплата

      - Накладений платіж "Нова пошта" - розрахунок при отриманні товару у відділенні (за переказ коштів ви сплачуєте Новій пошті 2%від суми+20грн );
      -Накладений платіж Укрпошта-розрахунок при отриманні товару у відділенні (за переказ коштів ви сплачуєте Укрпошті 1%від суми+10грн );
      -Накладений платіж точка видачі Розетка (за переказ коштів ви сплачуєте Розетці 1,5%від суми+15грн );

      -Попередня оплата на р\р по реквізитам  Приват Банку  або Монобанку.
      -Попередня оплата на карту Приват Банку або Моно банку






УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІНУ ТОВАРУ

Повернення або обмін панчішно-шкарпеткові продукції робиться лише при наявності заводського браку виробу, що робить не можливим його експлуатацію за прямим призначенням, в цьому випадку доставка оплачується виробником від покупця і до покупця службою доставки.

Зазначена заміна або повернення можлива в термін не пізніше 14-ти календарних днів з моменту отримання товару клієнтом. Допустимі відхилення від норм, описані в Гості 8541-84, а також в інших нормативних документах для легкої промисловості, браком не є. Шкарпетки мають властивість зменшуватись в процесі експлуатації та прання, ми враховуємо ці властивості при маркуванні розмірів.

Для підтвердження заміни або повернення бракованого виробу необхідно, щоб клієнт відправив нам на електронну пошту фото, на якому чітко видно дефекти виробу. В інших випадках заміна або повернення товару не здійснюється. Дана умова співпраці не обмежує прав споживачів і не суперечить чинному законодавству.

 

 Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, тощо. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші. Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться також і панчішно-шкарпеткові вироби.